مصطفی راغب

مصطفی راغب
راغب:
مجموعه قطعاتی که دراین کنسرت عاشورایی به اجرا درآمد، تعدادی از کار‌های بنده بود که سال‌ها در هیأت‌های یزد تمرین کردیم و با همان سبک و سیاق اصیل یزدی به روی صحنه بردیم.سعی ما براین بود این نوحه‌های قدیمی در دستگاه‌های مختلف آوازی ساخته شوند و در کنار آن تلاش کردیم از مقام‌های موسیقی اصیل ایرانی هم استفاده کنیم. بطور مثال قطعه «سرخ غروب» در دستگاه همایون است.«کیستی» در دستگاه شور بوده و اشاره به آواز ابوعطا دارد، «اره من دیوونتم» نیز در آواز دشتی است.
کد خبر: ۲۸۲۵۶۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۶